آشنایی با هنرمندان موسیقی سیستان و بلوچستان - دانلود آهنگ

آشنایی با هنرمندان موسیقی سیستان و بلوچستان - دانلود آهنگ

موسیقی سیستان و بلوچستان/ زابلی و بلوچی / پاپ زاهدان
آشنایی با هنرمندان موسیقی سیستان و بلوچستان - دانلود آهنگ

آشنایی با هنرمندان موسیقی سیستان و بلوچستان - دانلود آهنگ

موسیقی سیستان و بلوچستان/ زابلی و بلوچی / پاپ زاهدان

محمدرضا میری

با توجه به درخواست یکی از کاربران نسبت به معرفی آثار جناب میری ،علاقمندان میتونند جهت آشناییت هر چه بهتر به این آدرس ها مراجعه کنند.

facebook.com/studio90music
www.mohammad reza miri.ir
www.sistanmusic.blogfa.com

نظرات 6 + ارسال نظر
طرفداران سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 18:09

سلام و عرض ادب .
جهت آثار جدید سیستانی استاد محمد رضا میری به سایتشان مراجعه کنید ..
جدید جدید
mohammad reza miri .ir

محمد سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 00:33

باسلام
اتفاقات جدیدی در عرصه موسیقی سیستان توسط استاد محمد رضا میری در حال انجام است من یکی از طرفداران ایشان هستم که ناگهان به وبلاگ شما سر زدم دیروز مورخه 5 بهمن ماه 1393 در برنامه مل ترمی مهمان ویژه بودن و دو اثر فوق العاده زیبا و فاخر که یکی درباره تاریخ سیستان و یکی در جواب توهین به پیامبر عزیز اجرا نمودن
شما چرا این دو اثر ارزشمند رو از ایشاان در وبلاگتان ندارید و به غیر کار عید فطر ایشان اثر دیگری نگذاشته اید ؟ در حالی که ایشان این همه از وقت ارزشمندشون رو گذاشتن و از تهران امدن

فک میکنم وبلاگ شما بیشتر جنبه معرفی داره فقط از گذاشتن اثار خوب چیزی نمیبینم

سلام
دوست عزیز با جستجو در اینترنت بنده هیچ آهنگی ازایشون پیدا نکردم

با توجه به درخواست های مکرر شما و دوستان لطفا لینک آهنگ
تاکید دارم فقط آهنگ های ایشونو برای ما ارسال کنید
لطفا آدرس وبلاگ و صفحه شخصی ارسال نکنید

nik شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 15:41

باسلام..
آقا تبریک میگم مثل اینکه هنر دوستان دیگری هم هستند که آثار استاد میری رو دنبال میکنن .آقا دم شما و مدیر وب و همه هنر دوستان استانمان گرم ...
من هم دیدم 2 اثر واقعا زیبا با تنظیمی فوق العاده . که این دو اثر از شبکه فارس هم پخش شده ...واقعا دست مریزاد استاد میری
کاش میشد آثارش رو از یه جایی خرید .نمیدونم چرا استاد میری کاستش رو بازار نمیده ...یا نمیزاره تویه سایتش ..اینجوری واقعا محجور مونده ..آقای مدیر سایت میدونم شما هم بخاطر ما خیلی جستجو کردین .ولی یه لطف دیگه هم انجام بدین بازم بگردین شاید اثری پیدا کردین
همه باید تلاش کنیم تا سطح موسیقی و فرهنگ استانمان را ببریم بالا
شنیدم استاد میری کارشناس موسیقی هم هستند بابادمش گرم ...
بازم دم همه سیستانیها گرم ..
زنده باد سیستان35146

نیک پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 00:03

سلام .. چند وقتی نبودید ...نظرات وب غیر فعال بود .خوب بی خیال .اخبار جدید از استاد محمد رضا میری
در اواخر دی ماه استاد محمد رضا میری به دعوت مدیر کل صدا وسیما به زاهدان امدن و در برنامه مل ترمی همراه با خانواده جدید ترین اثرشان را خواندن .سلام بر مردمان خوب سیستو .
و اجرای دوم برای حضرت محمد ص بود
و باز در مورخه 22 و 23 با اجرای 5 اثر ترکوندن
صبح 22 بهمن 2 اثر برای ایران که همزمان از شبکه شما هم پخش میشد خواندن ..همان شب ساعت 8.30 در برنامه شبهای کویر یک اثر ...و روز 23 بهمن در برنامه مل ترمی با دو اثر فوق العاده موسقی ..ان هم تاریخی حماسی ملی سیستانی با ارکستر
خواندن که بسیار صدا داد . در مصاحبش گفت بزودی کنسرت خوبی در زاهدان خواهم داشت که در دو بخش ملی حماسی و پاپ قطعات را اجرا خواهیم نمود ..با اساتید موسیقی شیراز و تهران
باعث افتخار استان مان ....دمش گرم

مهدی از اصفهان پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 21:14

سلام بر شما .
من امروز پنج شنبه 94/2/31 ذر افتتاحیه مانور بیت المقدس 27 که در اصفهان انجام میگیرد دعوت بودم که اقایی بنام محمد رضا میری دو موسیقی اجرا کردن .
کنجکاو شدم و پرسیدم ایشان اصفهانی هستند .گفتند خیر .گفتم کجایی هستند خودشان گفتند بچه زابل هستم .به ایشان قبطه خوردم و گفتم باریکلا که در اصفهان انهم در حضور مقامات لشکری و کشوری خواننده ای از زابل دعوت شده و چقدر زیبا اجرا کرد ..
در اینترنت سرچ کردم این وبلاگ باز شد .. گفتم یه تبریک به ایشان بگم .....به همه زابلی ها تبریک میگم چون نشنیده بودم خواننده از ان سمت .....2 کار بسیار زیبا و ملی اجرا نمود

niko سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 07:38

سلام . بعد از گذشت 3 ماه دوباره به وبتان سر زدم ....متاسفانه شما هیچ آثاری از استاد محمد رضا میری در وبتان نذاشتین ..خوب .با توجه به اینکه من خیلی با شما در تماس بودم شما هیچ توجه ای به خواسته های ما نکردین البته اینم بگم که اقای محمد رضا میری در ایام عید نوروز 1394 دو شب مهمان برنامه هامون بودند شبهای هفتم و هشتم ..
دیگه مردم اثار اقای میری رو رسد میکنند .شما نوشتین من در اینترنت هیچ کاری از ایشان ندیدم .خوب چرا دروغ میگی مرد حسابی داخل سایتشان یک دمو هست . یه اهنگ برای خشکسالی سیستان هست که این هنرمند خیلی قشنگ وضعیت نا بسامان مردم سیستان رو در بحث خشکسالی خوانده و تو میگی هیچ اثری ندیدی .معلوم میشه خیلی حسودی و کار ماندگار نمیفهمی چیه ...
به چشم کوری شما دوست عزیز ما که العانه یه گروه واتساب 1764 نفری هستیم کاملا داریم کارهای استاد میری رو رسد میکنیم ....
باید بگم استاد محمد رضا میری در تاریخ 94.3.3 مهمان مردم اصفهان بودند ودر حضور مقامات لشکری و کشوری و صدا و سیما 3 اثر بسیار فاخر برای کشور ساخته و خواندند ...وقتی ما این کارها رو از یه هم استانی میبینیم که در این سطح کار میکنه .با ارکستر 32 نفری بصورت زنده . افتخار میکنیم .مثل شما بخل و حسادت نمیزاریم به ما غلبه کنه .....
دنبال کارهای چکری پکری هم نیستیم مثل شما ....اینم بگم تا بدونی از استاد وبعد دیگه بهت سر نمیزنم
استاد محمد رضا میری شب نیمه شعبان امسال 1394 باچهار خواننده دیگر بصورت گروهی پنج اثر فاخر برای اقا امام زمان بصورت یک ترک ساخته که همه با هم این اثار رو خیلی حرفه ای اجرا کردند
استاد مایه افتخار سیستانن ....
تاچشم همه حسودا و اونایی که نمیتونن ببیننش از کاسه چشم در بیاد ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد