آشنایی با هنرمندان موسیقی سیستان و بلوچستان - دانلود آهنگ

آشنایی با هنرمندان موسیقی سیستان و بلوچستان - دانلود آهنگ

موسیقی سیستان و بلوچستان/ زابلی و بلوچی / پاپ زاهدان
آشنایی با هنرمندان موسیقی سیستان و بلوچستان - دانلود آهنگ

آشنایی با هنرمندان موسیقی سیستان و بلوچستان - دانلود آهنگ

موسیقی سیستان و بلوچستان/ زابلی و بلوچی / پاپ زاهدان

نوروز آمد

موزیک بیکلام نوروز به نوازندگی استاد جواد عدیلی.با آرزوی سالی سرشار از غرور و عزت و شادکامی برای همه دوستان و یاران همیشگی پاپ زاهدان.

نوروز آمد/موزیک بیکلام

نوروز آمد

نظرات 3 + ارسال نظر
niko پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 07:27

با سلام و عرض ادب ....
باید به استحضار برسانم که این ملودی آقای عدیلی همان موزیک 15 سال قبل شرکت طنین وجام جم در امریکا هست که این آقا کپی برداری کرده و با ارگ نواخته و به نام خودش تمام کرده ...شاید یادتون باشه قبلا سی دی ها از طریق مرز پاکستان وارد میشد و شهرستانیها میامدن زاهدان و فیلمهای هندی یا آهنگهای جدید رو میخریدند ...دو تا شرکت اون ور آب تمام آهنگهای خواننده های معروف رو ظبط و پخش میکردند ..این آهنگ کاملا واسه اونجا است و این آقا کپی برابر اصل نواخته .... من این آهنگ رو دارم واسه نوروز سال 1377 اجرا شده .....
اقای عدیلی کار زشتیه ملودی کسی دیگه رو بنام خودت پخش کنی ...ارادتمند نیکو

رضا گرگ یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 17:10

سلام ...فکر کنم قبلا شنیدم

جواد عدیلی سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 20:47

سلام به همه دوستان عزیز ....جناب نیکوی عزیز ...این اثر از من نیست درست فرمودید ...و من فقط این کار رو باز سازی مجدد کردم...و اصل این آهنگ برای اطلاع شما و همه عزیزان یک ملودی بومی و محلی خراسانی است که با سرنا نواخته شده و جناب آقای فرید شب خیز با تنظیمی زیبا آن را برای موسیقی تیتراز برنامه نوروز 77 گذاشت و این آهنگ نه از اون ور آب و نه از سی دی های پاکستانیست ....این مولودی از ملودی های زیبای بومی کشور خودمون هست و در سال 86 من دعای سال تحویل و با صدای دوست عزیزم آقای جلیل کیخا پور تنظیم کردم که در انتهای آن این آهنگ و اضافه کردم ...ولی اصل اثر ملودی بومی محلی است وبا تنظیم استاد شب خیز ....باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد