آشنایی با هنرمندان موسیقی سیستان و بلوچستان - دانلود آهنگ

آشنایی با هنرمندان موسیقی سیستان و بلوچستان - دانلود آهنگ

موسیقی سیستان و بلوچستان/ زابلی و بلوچی / پاپ زاهدان
آشنایی با هنرمندان موسیقی سیستان و بلوچستان - دانلود آهنگ

آشنایی با هنرمندان موسیقی سیستان و بلوچستان - دانلود آهنگ

موسیقی سیستان و بلوچستان/ زابلی و بلوچی / پاپ زاهدان

مه لقا

بازخونی کاری ماندگار به یاد علی شهری با صدای محمد رضا هدایتی.

مه لقا/محمدرضا هدایتی

مه لقا

لازم به ذکر است شعر و آهنگ قطعه ی مه لقا از ساخته های  استاد حمیدرضا آهنگری میباشد که سروده ی این کارو تقدیم به همسر خود کرده و حدود ۳۰ سال پیش این قطعه رو زنده یاد علی شهری اجرا کرده است. (با تشکر از فرزند استاد حمید رضا آهنگری)

نظرات 1 + ارسال نظر
هدیه آیتی جمعه 17 آذر 1391 ساعت 22:35

سلام خسته نباشید . من هدیه آهنگری فرزند حمیدرضا آهنگری(آیتی) هستم. مرحوم علی شهری از دوستان نزدیک پدرم بودند. پدرم آهنگساز و شاعر و همچنین نوازنده ستنور هستند. آقای علی شهری خواننده ایشون بودند. هنوز نوارهای کاستی که نزدیک 30 سال پیش ضبط شده رو داریم . آهنگی که شما اسم بردید متعلق به پدرم و مه لقا هم مادرم هست. آهنگ های (و قدر که تر دوست دارو ..) و (مه که هر لحظنو هر دم و فکرتو هستو...) پدرم برای مادرم سروده و آهنگسازی کرده است. متاسفانه پدرم به دلیل بی ریا بودن و اعتماد به دوستان نتونست از حق خودش دفاع کنه و آهنگ ها به اسم بقیه معروف شد . بقیه ی آلبوم هاشون هم موجود هست.(اصل آلبوم ها)
خداوند آقای شهری رو رحمت کنه و لطفا اطلاعات اشتباه به مردم ندید.
آهنگری هستم از زابل-ساکن مشهد

با سلام خدمت شما
متاسفانه تتمه ی هنرمندان استان چه قدیم و چه جدید این گله گی رو دارن.
کوتاهی از خودمونه. من در اول صفحه سایت در خواست کردم که اگر از هنرمندی
اطلاعی ویا مشخصاتی دارید برای ما ارسال کنید تا در سایت قرار بدیم ولی
متاسفانه...
من شناختی دورا دور از استاد آهنگری داشتم ولی نه بصورت جامع که از شما
در خواست میکنم اگر ممکنه مشخصات کلی پدر خود و حتی عکس ایشونو برامون
ارسال کنید.


تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد